Sivut

10.3.2013

2 - kaksi yötä kotona

Donnyponny on nyt ollut meillä kaksi yötä, ja on ollut ihan super 2 päivää! :) Kumpanakaan yönä ei ole tehnyt sisälle mitään ja muutenkin tehnyt sisälle todella vähän. Aamulla tuli pieni vahinko, mutta niitä sattuu.


Aamusin on aina kamalasti energiaa ja sitten vedetään rallia ympäri taloa, roikutaan lahkeissa ja syödään varpaita. Donny on myös oppinut jo vähän tuota napakkaa ei sanaa, ja jos oikein haluaa miellyttää niin lopettaa, mutta välillä taas katsoo kulmiensa alta, ja alkaa tekemään kahta kauheammin. Muutenkin on aika itsepäinen kaveri. :p


Donnylla on näitä ihmeellisiä nukkuma-asentoja :D 
Tänään myös vähän katseltiin naksutinta, mutta vaan niin, että kun naksautin ja Donny reagoi, annoin sille namin. Se tehtiin pari kertaa ja nyt Donny menikin nukkumaan, ja mulla pieni hengähdystauko! Yksinoloa ollaan myös harjoiteltu, mulla on siis portti mun huoneeseen, ja kun on yksin, saa olla tässä mun huoneessa. Nyt oon tehnyt vain niin, että laitan portin kiinni ja Donny jää mun huoneeseen ja itse menen häärämään keittiöön. Aluksi se huusi aika kauan, mutta nyt joka kerta on itkenyt vähemmän, ja mennyt petiinsä riehumaan tai nukkumaan.


maailman söpöin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti